.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روحانی: امروز روزی تاریخی و استثنایی در تاریخ ملت ایران است
روحانی با بیان اینکه امروز روزی تاریخی و استثنایی در تاریخ سیاسی و اقتصادی ملت ایران است گفت: امروز روز پیروزی ملت ایران در زمینه سیاسی است و ملت ایران ثابت کرد که تعامل سازنده درست است و ما می‌توانیم با دنیا تعامل کنیم به نفع ملتمان و نه به ضرر دیگران.


به گزارش شمال نیوز، رئیس جمهور در نشست خبری پس از اجرای برجام با بیان این که بعد از 12 سال ایستادگی و مقاومت و صبر و استقامت و فداکاری و دادن شهیدان بزرگ در ایران به نقطه عطفی دست یافته‌ایم اظهار کرد:‌در این راه شاهد تلاش بی وقفه‌ی دانشمندان هسته‌ای، دیپلمات‌ها، سیاست‌مداران و حقوق‌دانان و مسئولین اقتصادی کشور بوده‌ایم.

وی تصریح کرد:‌به جای اینکه برنامه هسته‌ای بهانه‌ای برای بدخواهان برای تحریم و فشار و فاصله باشد از امروز برنامه هسته‌ای به عنوان برنامه‌ای برای روابط علمی، فناوری ، تجاری و اقتصادی مطرح خواهد بود.

روحانی خاطرنشان کرد‌:به جای آنکه تا امروز از لحاظ حقوقی جمهوری اسلامی ایران تحت فشار 6 قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل و 12 قطعنامه شورای حکام آژانش باشد امروز در برابر قطعنامه‌ای است که این قطعنامه برجام را به عنوان مصوبه شورای امنیت سازمان ملل در برابر جهانیان قرار داده است.

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه از امروز دیگر برنامه‌ هسته‌ای ایران با بهانه‌های واهی تهدید صلح و امنیت برای جهان و منطقه نیست تصریح کرد:‌ امروز برنامه هسته‌ای وسیله‌ای برای فناوری نوین در مسیر توسعه کشور و ثبات و امنیت منطقه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از امروز تجار و کارآفرینان ما می‌توانند از مسیر قانونی و معمول نقل و انتقالات بانکی، فعالیت‌های تجاری و صادرات خود را با تسهیلات بیشتر آغاز کنند گفت: از امروز بانکهای کشور از بانکهای جهان برای مسائل مالی و پولی خدمات لازم را اخذ خواهند کرد و خدمات ضروری را به مردم کشورمان خواهند داد.

روحانی با بیان این که از امروز محدودیت صادرات نفت در کشور برداشته می‌شود خاطر نشان کرد: هر اندازه که برنامه کشور باشد درچارچوب مصالح ملی وبرنامه‌های مصوب کشور نفت و میعانات و فرآوردهای نفتی صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه از امروز خرید هواپیماهای مدرن در دسترس شرکت‌هایی است که می‌خواهند خدمات لازم را به مردم ارائه دهند افزود‌:از امروز ایمنی هوایی ما برای مسافران عزیز بیشتر خواهد شد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: از امروز پولهایی که از آن ملت ایران بود و در بانکهای خارجی بود و قفل نابجایی به نام تحریم بر آنها زده شده بود در اختیار ملت ایران برای فعالیتهای اقتصادی قرار می‌گیرد.
منبع: ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.